Watersportvereniging

Watersportvereninging Albatros

Lid worden?

WV Albatros telt op dit moment ruim 80 permanente leden en beschikt over ruim 70 ligplaatsen. Voor een ligplaats in de haven hanteert watersportvereniging Albatros een wachtlijst. Potentiële leden en hun schip worden geballoteerd.

Geïnteresseerd in het lidmaatschap?

Mocht u geïnteresseerd zijn in het lidmaatschap van onze vereniging, en zich aansluiten bij een vereniging betekent ook actief deelnemen aan activiteiten binnen de vereniging, waarbij u kunt denken aan de aanwezigheid op de hellingdagen in het voor- en naseizoen of hand- en spandiensten rondom ons clubgebouw, dan vragen wij u vriendelijk het inschrijfformulier in te vullen.

Ligplaats Winterseizoen

Elk jaar gaan onze schepen in oktober de wal op. Daarom is er voor het winterseizoen (oktober-april) een aantal ligplaatsen in het water beschikbaar voor schepen met een maximale lengte van 10 meter.

Om in aanmerking te komen voor een winterligplaats in de haven is een seizoenslidmaatschap vereist. Belangstellenden betalen eenmalig een inschrijving van €10,00.

Zowel de eigenaar als de boot worden geballoteerd. Mocht u geïnteresseerd zijn in een ligplaats voor het komende winterseizoen, dan vragen wij u vriendelijk het inschrijfformulier in te vullen.

Aanmeldformulier

Als u een google account heeft, vult u hier het online formulier in.

Anders klikt u hier voor het downloaden van het papieren aanmeldformulier.
Wilt u deze a.u.b. volledig ingevuld opsturen naar:

Watersportvereniging Albatros
Fortuinstraat 12
1018 ZZ Amsterdam

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar info@wsvalbatros.nl. Er wordt dan contact met u opgenomen.

"Op de valreep": Op het laatste moment, net voordat het te laat is.
De valreep is een laddertje waarmee men aan boord klimt van een groot schip. Reep is eigenlijk touw: oorspronkelijk was het dus het touw, waarlangs men aan boord klom. Later ging de benaming op een trap over.